Ετικέτες

Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

Ηλίθιος λαός ;



Το κλίμα βαραίνει όλο και περισσότερο, με τον κόσμο  να κοιτά σαν ηλίθιος την εξέλιξη της κατάστασης.
Βγαίνει ο κάθε καραγκιόζης αρχηγός κόμματος  (ΠΑΣΟΚ-ΝΔ εννοώ) και σου λέει πάμε για την Νίκη, ποια Νίκη βρε γαϊδούρια τώρα εσείς δεν κυβερνάτε ;
Πάλι να φάτε  θέτε;
Κι όμως  φίλε , τα ζώα ο λαός  τους δίνει μέχρι τώρα 30-40% .

Ποιοι είναι αυτοί; αναρωτιέται κάποιος .
Πολλοί  από αυτούς  έχουν μια κουτάλα στο χέρι και θέλουν να την ξαναχρησιμοποιήσουν, η υπόλοιποι απλά είναι ζώα .

Η αριστερά  που ωρύετε  για τα δίκαια του εργαζόμενου (έκοψε τους μισθούς των εργαζομένων στην εφημερίδα το κανάλι  κλπ)  τόσα χρόνια μέσα στην βουλή μυρωδιά δεν είχε πάρει ; η  βολεύεται και αυτή με την κατάσταση που εξυπηρετεί ποιος ξέρει ποιου τα συμφέροντα .
Τελικά τη δόξα πολλοί μίσησαν το χρήμα ουδείς.

Έχουμε και την χρυσή αυγή, που το μόνο που την ενδιαφέρει είναι πως θα σπιλώσει το ΛΑΟΣ  .

Και έρχομαι στο ζητούμενο.

Γιατί τόσο μένος για τον Καρατζαφέρη ;

Κολοτούμπας λέει ,   γιατί αλλάζει γνώμες , ε και , από ποτέ  πρέπει να ακολουθώ μια γραμμή  όταν βλέπω ότι στραβώνει. Τι θα έπρεπε να κάνει ένας πολιτικός, κατά την γνώμη αυτών που τον στολίζουν με κοσμητικά επίθετα, να μην αλλάξει γνώμη για να μην τον πουν κολοτούμπα, άλλωστε όποιος σκέπτεται ,ωριμάζει ,ψήνεται στην ζωή, βλέπει από τα λάθη τα δικά του και των άλλων και προσπαθεί να τα διορθώσει , τι ποιο Ελληνικό.

Είναι ακραίος, χα χα,  συμπέρασμα  η βλάκα,  η  κακόβουλου,  χωρίς επιχειρήματα .

Δηλαδή  αν ο εργολάβος που έφτιαξε το δρόμο και σε χρέωσε ρε ηλίθιε  διπλά και τριπλά και σε μια στροφή  με μια γούβα σαν το καζανοκέφαλο σου  σκοτωθεί το παιδί σου  θα  φταίει η Μαρία η Πενταγιώτισσα η ο εργολάβος  θα έπρεπε να πάει φυλακή με συνοπτικές διαδικασίες;
Αν  ο αλλοδαπός  σου βιάσει   την κόρη   η  το αγόρι  σου ,   τι θα κάνεις ; ( κατά βάθος  ξέρεις, αλλά μη το πεις παρά έξω και σε πουν ακραίο).

Δεν πιστεύω ότι η Ελλάδα κατοικείτε από έλληνες , δυστυχώς,  με τον  άλφα  η βήτα τρόπο  κατάφεραν (ποιοι;)  να μας εξαφανίσουν, άλλη δικαιολογία δεν μπορώ να βρω  ώστε να εξηγήσω το μάτι της αγελάδας  που έχουν φορέσει όλοι οι ((έλληνες)).

Οι καιροί είναι περίεργοι, η υπέρ πληροφόρηση με  ότι συνεπάγεται από αυτήν κάνει καλά την δουλειά της , ο λαός  κρύβετε σαν τα ποντίκια , άνθρωποι πλέον δεν υπάρχουν παρά κάτι περίεργα όντα που κινούνται "Πέρα Δώθε" χωρίς σκοπό χωρίς στόχους φυσώντας και ξεφυσώντας  για το τάλιρο.



Θα  ψηφίσω  ΛΑΟΣ  και ας κάνω  λάθος , τουλάχιστον θα είναι πολύ μικρότερο  από το να συγκαταθέσω  με ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΚΚΕ-ΣΥΡΙΖΑ-ΚΑΜΕΝΟ-ΞΕΚΑΜΕΝΟ ΚΛΠ στην οριστική εξαφάνιση της χώρας μου.

Θα ψηφίσω ΛΑΟΣ  γιατί  το θέλω εγώ, και όχι για το παιδί μου, η το αυθαίρετο μου κλπ.

Γιατί το μέλλον δεν μου ανήκει είναι των παιδιών μου και θέλω να ζήσουν σε μια πατρίδα με αξιοπρέπεια.

Γιατί σιχάθηκα τόσα χρόνια να ασελγούν  επάνω μου και τώρα γλυκαθήκαν και για τα παιδιά μου.

Γιατί σιχάθηκα να ζω σε μια Ελλάδα που δεν κάνει ούτε για μπουρδέλο αφού όπως έλεγε ο ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ  το μπουρδέλο έχει και κονόμα και τάξη.

Γιατί  δεν θέλω να σκύψω το κεφάλι (και ας το χάσω) σε κανένα  κίναιδο ευρωπαίο (τρομάρα του) ούτε  και τα αδέλφια μου οι έλληνες.

Γιατί πολύ μου τα ζάλισαν οι τούρκοι  και δεν θα έχουν καλό τέλος, θα το φάνε το κεφάλι τους.
Γιατί γιουσουφάκη δεν ήμουν δεν είμαι και δεν θα γίνω ποτέ.-

Γιατί έχω τάση προς εμετό όταν ακούω ονόματα όπως παπανδρεου,καραμανλης,βενηζελος,τστστσιπρας,παγκαλος,μητσοτακης,βαρβιτσιωτης,κεδικογλου,κεφαλογιαννης,σαμαρας,λιανης,μαρκογιαννακης, .................

Έχουμε  πόλεμο, και στον πόλεμο οι λιποτάκτες εκτελούνται επί τόπου.-



Karmanor

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα υβριστικά σχόλια φωτογραφίζουν αυτόν που τα αναρτά.