Ετικέτες

Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2011

Όπλο επιστημονικής φαντασίας ΜΕΡΟΣ 2

Όπλο  επιστημονικής φαντασίας από Ελληνικά Χέρια.      Ν2

Νέα δεδομένα  μου έγιναν γνωστά για  το όπλο που κατασκεύασαν  και δοκιμάζουν  έλληνες εφευρέτες  στην Ελλάδα.
Λόγο του  επεισοδίου που πολύ σύντομα θα  έχουμε  με την Τουρκία  κατασκευάστηκαν  4  όπλα  ελαφρώς αναβαθμισμένα  και τοποθετήθηκαν σε δύσβατα  στρατηγικά σημεία της  χώρας  χωρίς την ανάγκη παρουσίας  ανθρώπου.
Πλέον  είναι εντελώς  αυτόνομα  από θέμα ενεργείας  και ο χειρισμός τους  γίνετε  από  δυο παράλληλα κέντρα  μακριά  από τα σημεία που έχουν τοποθετηθεί και  μακριά το ένα κέντρο απ΄ το  άλλο.
Η επικοινωνία  γίνετε  ασύρματα  με  120 κυλιόμενα κανάλια σε συχνότητες  από  60KHZ  έως   200GHZ .
Η αμφίδρομη επαφή  γίνεται  ταυτόχρονα και στα 120 κανάλια  σε μόλις  45ms  και  10Kbytes  δεδομένα  ώστε  σε περίπτωση  παρεμβολής  να μπορεί να επικοινωνεί  έστω και 1 κανάλι  για την αδιάλειπτη λειτουργία των συσκευών.
Τα ανωτέρω  είναι αυτά που μου έγιναν γνωστά και  κατάλαβα ότι  είναι ελάχιστα μπροστά στην πραγματικές δυνατότητες  των όπλων αυτών.
Τέλος  μου έκαναν γνωστό  ότι  σύντομα  μάλλον τις  προσεχείς ημέρες  θα κάνουν  προειδοποιητικό  χτύπημα  σε  τουρκικό σκάφος (όπως ακριβώς μου αναφέρθηκε) δεν γνωρίζω αν πρόκειται για αεροπλάνο πλοίο η κάτι άλλο.
Το κείμενο έγραψα εγώ (karmanor)  και έχει  την έγκριση τους  για δημοσιοποίηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα υβριστικά σχόλια φωτογραφίζουν αυτόν που τα αναρτά.